2020. december 27., vasárnap

Aiwa HR-S01 sztereó fejhallgató rádió 80-as évekből - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Aiwa HR-S01 sztereó fejhallgató rádió 80-as évekből, hiányos állapotban. Hiányzik az elemtartó fedél, illetve a szivacs a hangszóróról. Belerektam 2db elemet, összekötöttem a két érintkezőt egy dróttal a power on led kigyulladt, innen gondolom hogy működik. De hangot nem hallottam mivel nem tudtam feltenni a fejemre mert tartanom kellett a drótot. Így garancia és visszavásárlás nincs, mert hibásként alkatrésznek vagy javításra hírdetem!!!!! !!
Kérem licitálás előtt a képeket alaposan megfigyelni, kérdezni mert LICITET NEM TŐRLÖK!!!!! !!!
A termékekre kipróbálási garanciát vállalok, kivéve ha hibás, rossz terméket árulok!!! Visszavásárlás nincs!!!
Kérem csak az licitáljon, akit tényleg érdekel, ki is tudja fizetni és 5 napon belül felveszi velem a kapcsolatot és rendezi az anyagiakat, ellenkező esetben negatív értékelés mellett újraindítom az aukciót!

Jelenlegi ára: 2 000 Ft
Az aukció vége: 2020-12-27 16:17 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése