2021. április 6., kedd

Alsógödi amarcord - Inkey A - Jelenlegi ára: 1 200 Ft

Teszt, ne vedd meg!
Alsógödi amarcord - Inkey Alice
Negyven év múlva képes voltam belülről is szemrevételezni a házat. Addig csak kívülről nézegettem. A hall, a gyönyörű falépcsővel, eltűnt a szemem elől. A hallból WC-t és más praktikus helyiségeket alakítottak ki. Csodálkozva kérdeztem, hol a lépcső? Megvan, azon megyünk fel az emeletre, vigasztaltak. Az emeleti szoba nem sokat változott. Az erkély is a helyén van, de a korlátot, az erkély gyönyörű homokkő korlátját, csúnya aprófaszerű kerítés helyettesíti.
Smialovszkyék tornácos házát is hiába kerestem, nem tudom, hova tűnt.
A medence, amit apa saját kezűleg épített, még létezik, csak mintha kisebb lenne.
A kert szebb, parkosították, fái az égig nőnek.
Csalódottan, szomorúan jöttem el.
A gyerekkoromat kerestem, a régi hangulatot, illatot. A múlt tovatűnt, az emberek, akik itt valaha boldogan éltek, elfogytak.
Javíthatatlan álmodozó vagyok.
Az én emlékeimben a régi Alsógöd él, nagy kertjeivel, s a kertjeiben megbúvó kicsiny házaival. Egyszerű, falusi virágaival és szeretni való lakóival. A Duna régi szépségében hullámzik, hajókat ringat; Deák, Kossuth, Széchenyi, és felettük néha elhúz egy repülőgép.
Nyár van, fülledt meleg. A porhomok égeti a talpam, s a libák méteres magasságban repülnek, ha megérzik a Duna illatát.
Vasárnaponként kimegyünk pesti vendégeink elé a vonathoz, ilyenkor a WC-ről lekerül a felirat: "Sürgős esetben a kulcs az állomásfőnöknél! ". Ilyenkor ez a helyiség is üzemel, kulccsal.
Kiadó: Folpress Kiadó
Kiadás éve: 2006
Kiadás helye: Budapest
Nyomda: Folpress Nyomdaipari Kft.
ISBN: 9638709871
Kötés típusa:: ragasztott papír
Terjedelem: 109
Nyelv: magyar
Méret: Szélesség: 24. 00cm, Magasság: 28. 00cm
Állapot: Jó
Internetes könyváruházon keresztül fogjuk a kosárba rakott tételével kiszolgálni. Mivel a Vatera felületén csak szállítási módot tud kiválasztani, de konkrét helyszínt nem tud megjelölni, ezért szükséges, hogy pontosítsuk ezt.  Ezért körülbelül 20 perccel a rendelés leadását követően kapni fog egy e-mait tőlünk, amely tartalmaz egy linket.  Ha erre a linkre kattint, beállíthatja a szállítás pontos módját, helyszínét, illetve a fizetési módot. Ha nem találja a levelet, kérjük, nézze meg a SPAM mappájában is.  Ha sehol nem találja, kérjük lépjen kapcsolatba az eladóval! Vásárlás után, kérjük, hogy bármilyen probléma esetén az e-mailben küldött címen vagy telefonon lépjen velünk kapcsolatba!  
[(**118065081**)]

Jelenlegi ára: 1 200 Ft
Az aukció vége: 2021-04-07 11:07 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése